Niniejszy Regulamin określa zasady świadczenia usługi drogą elektroniczną przez Serwis i został sporządzony na podstawie art. 8 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. z 2017 r. poz. 1219 z późn. zm.). Regulamin jest udostępniony nieodpłatnie za pośrednictwem Serwisu, zapewniając możliwość zapoznania się z jego treścią przed zawarciem umowy.
Serwis działa pod adresem: trustedeconomyforum.com i prowadzony jest przez OBSERWATORIUM.BIZ Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Poznaniu przy ul. A. Mickiewicza 10, 60-836 Poznań, wpisaną do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy Poznań Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem: 0000546490, NIP: 7792428710, REGON: 360917490. Kontakt z Serwisem możliwy jest za pośrednictwem formularza elektronicznego znajdującego się pod adresem: trustedeconomyforum.com, poczty elektronicznej: contact@trustedeconomyforum.com lub w formie pisemnej pod adresem siedziby Serwisu.
§1.
Definicje
Serwis – OBSERWATORIUM.BIZ Sp. z o.o. z siedzibą przy ul. A. Mickiewicza 10, 60-836 Poznań;
Uczestnik – osoba fizyczna uczestnicząca w Webinarze lub Konferencji organizowanej przez Serwis;
Użytkownik – osoba fizyczna korzystająca z Serwisu;
Konsument – osoba fizyczna, która jest konsumentem w rozumieniu art. 221 Kodeksu cywilnego, tj. osoba fizyczna, która nabywa usługę w celu niezwiązanym bezpośrednio ze swoją działalnością zawodową lub gospodarczą;
Regulamin – niniejszy regulamin świadczenia usługi drogą elektroniczną;
Konferencja – wydarzenie odbywające się w dacie i miejscu wskazanym w Serwisie, składające się z części konferencyjnej a także – jeżeli wynika to z treści Serwisu – z warsztatów. Udział w wydarzeniu jest możliwy po dokonaniu rejestracji i wniesieniu opłaty na zasadach opisanych w regulaminie;
Webinar – szkolenie internetowe organizowane przez Serwis dla Uczestników, przy wykorzystaniu wybranej przez serwis aplikacji webinarowej. Udział w wydarzeniu jest możliwy po dokonaniu rejestracji i wniesieniu opłaty na zasadach opisanych w regulaminie;
§2.
Korzystanie z Serwisu
- Serwis udostępnia nieodpłatnie treści w nim zawarte, chyba że postanowienia Regulaminu stanowią inaczej. Użytkownik może korzystać z Serwisu 7 dni w tygodniu i 24 godziny na dobę.
- Zakazane jest dostarczanie przez Użytkownika treści o charakterze bezprawnym. W przypadku otrzymania przez Serwis urzędowego zawiadomienia lub wiarygodnej wiadomości o bezprawnym charakterze przechowywanych danych dostarczanych przez Użytkownika Serwis może uniemożliwić dostęp do tych danych.
- Serwis nie ponosi odpowiedzialności za niedostarczenie e-maila z informacjami dotyczącymi realizacji zamówienia, jeżeli powyższe spowodowane jest przyczynami leżącymi po stronie Użytkownika (np. przepełniona skrzynka e-mailowa).
§3.
Złożenie zamówienia na usługę Webinaru lub Konferencji
- Uczestnik zobowiązany jest zapoznać się z Regulaminem i potwierdzić jego akceptację poprzez złożenie oświadczenia – zaznaczenie właściwego okienka check-box. Uczestnik ma możliwość złożenia oświadczeń o wyrażeniu zgód na prowadzenie marketingu bezpośredniego usług oraz otrzymywanie drogą elektroniczną informacji handlowych od Serwisu i jego partnerów biznesowych. Wyrażenie zgód jest dobrowolne
- Rejestracja na wydarzenie realizowana jest przez formularz rejestracyjny w systemie on – line dostępny przez Serwis. Liczba miejsc na Webinar lub Konferencję może być ograniczona.
- Płatność za usługę odbywa się poprzez jedną z metod dostępnych na stronie wg danych wskazanych przez Serwis:
- elektroniczny przelew środków (pay-by-link, BLIK, przelew na konto);
- karty płatnicze (Visa, Visa Electron, Mastercard, Mastercard Electronic, Maestro);
- raty.
- Podmiotem świadczącym obsługę płatności online jest Autopay S.A.
- Serwis dopuszcza możliwość organizowania promocji oraz rabatów związanych z opłatą za uczestnictwo w Webinarze lub Konferencji. Z chwilą otrzymania potwierdzenia uczestnictwa w Webinarze lub Konferencji dochodzi do zawarcia umowy o świadczenie usługi drogą elektroniczną.
§4.
Realizacja usługi i zasady uczestnictwa w Webinarze lub Konferencji
- Do korzystania z Serwisu niezbędny jest komputer lub inne urządzenie elektroniczne z dostępem do Internetu oraz właściwe oprogramowanie, w tym przeglądarka internetowa.
- Serwis może zapewnić możliwość interakcji z prelegentem lub innymi Uczestnikami poprzez komunikację w formie czatu.
- Uczestnik zobowiązuje się do korzystania z usługi zgodnie z przepisami prawa, nie naruszając praw oraz dobrego imienia osób trzecich.
- Serwis może rejestrować, udostępniać i archiwizować przebieg Webinaru lub Konferencji.
- Serwis zastrzega sobie możliwość wprowadzania z ważnych powodów zmian w zakresie programu Webinaru lub Konferencji lub warunków technicznych jego organizacji, co nie będzie stanowiło naruszenia Regulaminu.
- Serwis nie ponosi odpowiedzialności za okoliczności występujące po stronie Uczestnika, które uniemożliwią mu wzięcia udziału w Webinarze lub Konferencji, w tym w szczególności:
- błędne podane danych kontaktowych,
- niespełnienie przez Uczestnika warunków technicznych niezbędnych do realizacji usługi,
- nieprawidłowe działanie urządzeń teleinformatycznych.
§5.
Reklamacje
- Użytkownik może zgłosić reklamację związaną z realizacją usługi przez Serwis. Reklamacja może być złożona w formie elektronicznej na adres contact@trustedeconomyforum.comlub pisemnej na adres siedziby Serwisu.
- Osoba składająca reklamację powinna podać swoje dane, w tym dane kontaktowe oraz opis przyczyny będącej podstawą reklamacji. Reklamacje nie spełniające tych wymogów nie będą rozpatrywane.
- Serwis rozpatruje reklamację nie później niż w terminie 14 dni i udziela odpowiedzi na adres poczty elektronicznej podany w zgłoszeniu reklamacji.
§6.
Odstąpienie od Umowy. Konsumenci
- Prawo odstąpienia od umowy na podstawie niniejszego paragrafu dotyczy wyłącznie Konsumenta.
- Konsument może w terminie 14 dni od dnia zawarcia umowy, odstąpić od niej bez podawania przyczyny.
- Konsument odstępuje od umowy, składając Serwisowi oświadczenie o odstąpieniu. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem.
- Zwrot uiszczonej przez Konsumenta opłaty zostanie dokonany niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia Konsumenta o odstąpieniu od umowy.
- Prawo odstąpienia od umowy nie przysługuje Konsumentowi w odniesieniu do umów, w przypadku których Serwis wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą Konsumenta, który został poinformowany, że po spełnieniu usługi przez Serwis utraci prawo do odstąpienia od umowy.
- Informacje dotyczące możliwości skorzystania przez Konsumenta z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz zasady dostępu do tych procedur dostępne są na następujących stronach internetowych Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów:
http://www.uokik.gov.pl/spory_konsumenckie.php
http://www.uokik.gov.pl/sprawy_indywidualne.php
http://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php
Informacje Konsument może uzyskać również w siedzibach oraz na stronach internetowych powiatowych (miejskich) rzeczników konsumentów, organizacji społecznych, do których zadań statutowych należy ochrona konsumentów oraz Wojewódzkich Inspektoratów Inspekcji Handlowej.
- Konsument posiada w szczególności następujące możliwości skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń:
-
- możliwość zwrócenia się do stałego polubownego sądu konsumenckiego działającego przy Inspekcji Handlowej,
- możliwość zwrócenia się do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej z wnioskiem o wszczęcie postępowania mediacyjnego w sprawie polubownego zakończenia.
Serwis informuje, że pod adresem http://ec.europa.eu/consumers/odr/ dostępna jest platforma internetowego systemu rozstrzygania sporów pomiędzy konsumentami i przedsiębiorcami na szczeblu unijnym (platforma ODR).
§7.
Własność intelektualna
- Z chwilą zawarcia umowy Uczestnik uzyskuje prawo dostępu do treści w ramach Webinaru lub Konferencji przez okres ich trwania. Treści te stanowiąutwór w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych (Dz.U. z 2016 r., poz. 666 z późn. zm.), przeznaczone są do osobistego użytku Uczestnika. Uczestnik nie ma prawa zwielokrotniania, powielania, rozpowszechniania, wprowadzania do obrotu treści Webinaru lub Konferencji ani materiałów z Webinaru (Konferencji), ani udostępniania tych treści osobom trzecim.
- Uczestnikom nie przysługuje prawo do utrwalania w żadnej formie treści i przebiegu Webinaru lub Konferencji, bez pisemnej zgody Serwis.
§8.
Odpowiedzialność Serwisu
- Serwis nie ponosi żadnej odpowiedzialności za zakłócenia podczas trwania Webinaru lub Konferencji.
- Serwis zastrzega, że treści przekazane podczas Webinaru lub Konferencji mają charakter wyłącznie informacyjny i nie mogą być uznane za profesjonalne doradztwo. Serwis w szczególności nie ponosi odpowiedzialności za:
- za jakiekolwiek szkody spowodowane nieścisłościami w informacjach pozyskanych przez Uczestnika podczas Webinaru (Konferencji);
- za jakiekolwiek szkody spowodowane odwołaniem lub przesunięciem terminu Webinaru (Konferencji);
§9.
Ochrona danych osobowych
- Na podstawie art. 13 RODO, Serwis informuje, jak niżej:
- Administratorem danych osobowych jest OBSERWATORIUM.BIZ Sp. z o.o. z siedzibą przy ul. A. Mickiewicza 10, 60-836 Poznań, właściciel Serwisu.
- W celu uzyskania dodatkowych informacji związanych z przetwarzaniem danych osobowych Użytkownik może kontaktować się poprzez e-mail: contact@trustedeconomyforum.comalbo przesyłając zapytanie na adres Serwisu. Serwis pozyskał dane osobowe Użytkownika na skutek wypełnienia przez niego formularza lub w związku z wyrażeniem zgody na ich przetwarzanie, wyrażoną przez Użytkownika w sposób wyraźny i dobrowolny.
- Administrator przetwarza dane osobowe Użytkownika w celu:
-
-
- umożliwienia świadczenia usługi drogą elektroniczną oraz pełnego korzystania z Serwisu, w tym dokonywania płatności;
- rozwiązywania problemów technicznych;
- obsługi reklamacji;
- obsługi zgłoszeń kierowanych przez formularz kontaktowy;
- podatkowym i rachunkowym w związku z obowiązującymi przepisami prawa w tym zakresie;
- prowadzenia wobec Użytkownika działań marketingowych na podstawie wyrażonej przez Użytkownika zgody;
- zapewnienia obsługi usług płatniczych;
- organizacji akcji promocyjnych, w których Użytkownik może wziąć udział za jego uprzednią zgodą;
- zapisywania danych w plikach cookies – za uprzednią zgodą Użytkownika;
- Zgoda na przetwarzanie danych osobowych, może zostać cofnięta w dowolnym momencie poprzez formularz kontaktowy dostępny pod adresem trustedeconomyforum.com lub za pomocą poczty elektronicznej – contact@trustedeconomyforum.com
- Podanie danych jest dobrowolne, jednak w sytuacji, gdy Użytkownik nie poda danych osobowych, Serwis nie będzie w stanie świadczyć usługi;
- Serwis gwarantuje przestrzeganie praw wynikających z RODO, tj. prawo dostępu, sprostowania oraz usunięcia danych, ograniczenia ich przetwarzania, prawo do ich przenoszenia, niepodlegania zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu, a także prawo do wyrażenia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych;
- Z uprawnień, o których mowa powyżej, Użytkownik może skorzystać, jeżeli:
- w odniesieniu do żądania sprostowania danych Użytkownik zauważy, iż dane są nieprawidłowe lub niekompletne;
- w odniesieniu do żądania usunięcia danych, kiedy: dane nie będą już niezbędne do celów, dla których zostały zebrane przez Serwis; Użytkownik cofnął swoją zgodę na przetwarzanie danych; Użytkownik zgłosił sprzeciw wobec przetwarzania danych; dane Użytkownika będą przetwarzane niezgodnie z prawem; dane powinny być usunięte w celu wywiązania się z obowiązku wynikającego z przepisu prawa;
- w odniesieniu do żądania ograniczenia przetwarzania danych, kiedy: dane Użytkownika będą przetwarzane niezgodnie z prawem, ale Użytkownik nie chce, aby zostały usunięte; dane Użytkownika nie będą potrzebne Serwisowi, ale mogą być potrzebne Użytkownikowi do obrony lub dochodzenia roszczeń; Użytkownik wniesie sprzeciw wobec przetwarzania danych – do czasu ustalenia, czy prawnie uzasadnione podstawy po stronie Serwisu są nadrzędne wobec podstawy sprzeciwu;
- w odniesieniu do żądania przeniesienia danych, kiedy: przetwarzanie danych Użytkownika odbywa się na podstawie zgody lub umowy zawartej z Użytkownikiem oraz gdy przetwarzanie to odbywa się w sposób automatyczny.
- Użytkownik ma prawo wnieść skargę w związku z przetwarzaniem jego danych osobowych do organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych (adres: Urząd Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).
- Użytkownik ma prawo wnieść sprzeciw wobec przetwarzania danych osobowych, gdy jego dane osobowe przetwarzane są na potrzeby marketingu bezpośredniego, w tym są profilowane dla tego celu.
- Serwis przechowuje dane osobowe przez czas obowiązywania umowy zawartej z Użytkownikiem, a także po jej zakończeniu, maksymalnie przez okres 6 lat od dnia zakończenia wykonania umowy, w celach:
- wykonania obowiązków wynikających z przepisów prawa, w tym w szczególności podatkowych i rachunkowych,
- statystycznych i archiwizacyjnych,
- marketingowych przez okres obowiązywania umowy lub do momentu wniesienia przez Użytkownika sprzeciwu wobec takiego przetwarzania, w zależności od tego, które z tych zdarzeń wystąpi wcześniej.
§10.
Postanowienia końcowe
- Serwis zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian w Regulaminie. O treści zmian Regulaminu Serwis poinformuje na stronie internetowej co najmniej 3 dni przed wejściem zmian w życie
- W przypadku powstania sporu na gruncie zawartej umowy o świadczenie usługi drogą elektroniczną, Serwis i Uczestnik będą dążyli do rozwiązania sprawy polubownie. Prawem właściwym dla rozstrzygania wszelkich sporów powstałych na gruncie niniejszego Regulaminu jest prawo polskie.
- Regulamin wchodzi w życie z dniem 15.05.2024