Jak zarejestrować się na webinar?

Instrukcja rejestracji na webinar

Webinar Trusted Economy Forum to doskonała okazja, aby zgłębić najnowsze informacje na temat przyszłości identyfikacji cyfrowej oraz bezpieczeństwa w Europie. Eksperci z branży podzielą się swoją wiedzą i wieloletnim doświadczeniem, dostarczając wielu praktycznych porad.

1. Wejdź na stronę wybranego wydarzenia:

  • Następnie przejdź do sekcji dotyczącej biletów na webinar.
  • Znajdziesz tam szczegółowe informacje o wydarzeniu oraz możliwość zakupu biletu i rejestracji.

2. Kup bilet na wydarzenie:

  • Zadecyduj, czy chcesz kupić jeden, czy więcej biletów.
  • W celu kupna jednego biletu kliknij przycisk „1 bilet” (1).
  • Zostaniesz przekierowany na stronę „Mój koszyk”, gdzie możesz sprawdzić swoje zamówienie.
  • Jeśli chcesz zakupić więcej niż jeden bilet po wciśnięciu przycisku „Więcej biletów” (2) powinien wyświetlić się formularz. Zamów za jego pomocą większą ilość biletów. Skontaktujemy się z Tobą w ciągu następnych 5 dni roboczych.
instrukcja zapisu na webinar trusted economy forum e-Doręczenia krok 1

3. Przegląd koszyka:

  • W oknie koszyka zobaczysz szczegóły swojego zamówienia.
  • Tutaj możesz wpisać swój kod rabatowy (1).
  • Po wprowadzeniu kodu rabatowego naciśnij przycisk “Zastosuj kupon”.
  • Następnie kliknij „Przejdź do kasy” (2).
instrukcja zapisu na webinar trusted economy forum e-Doręczenia krok 3

4. Dane zamówienia:

  • W następnej kolejności zostaniesz przekierowany na stronę “Zamówienia”
  • Wprowadź tam swoje dane osobowe, takie jak imię, nazwisko, adres e-mail oraz dane kontaktowe (1).
  • Upewnij się, że wszystkie informacje są poprawne, aby uniknąć problemów z rejestracją.
  • Jeśli potrzebujesz faktury, odznacz pole (2) „Chcę otrzymać fakturę” i uzupełnił pola „Nazwa firmy” oraz „Numer NIP”.
  • Poniżej znajdują się pola ze zgodami marketingowymi (3). Jeśli chcesz zapisać się do naszego newslettera proszę zaznacz pole „Zapisz się do newslettera!” oraz pole „Email”, znajdujące się poniżej.
  • W prawym górnym rogu (4) znajduje się kwota Twojego zamówienia z wliczoną kwotą VAT.
  • Wybierz sposób płatności (5). Masz do wyboru „Szybką płatność”, która uwzględnia przelew internetowy, BLIK, płatność kartą, Google pay oraz Apple Pay. Alternatywnie możesz wybrać tradycyjny przelew bankowy. W tym przypadku twoje zamówienie zostanie wstrzymane, aż pieniądze nie zostaną zaksięgowane na naszym koncie. Nie przejmuj się, możesz opłacić to zamówienie na podstawie faktury. Jeśli potrzebujesz faktury proforma, napisz do nas.
  • Po wprowadzeniu danych kliknij przycisk „Kupuję i płacę” (6). Pamiętaj, żeby zaznaczyć pole „Zapoznałem się i akceptuję Regulamin serwisu”.
  • W tym momencie na podany adres e-mail zostanie dostarczone potwierdzenie rejestracji oraz informacje o wydarzeniu.
instrukcja zapisu na webinar trusted economy forum e-Doręczenia krok 4

5. Płatność AUTOPAY:

  • Zostaniesz przekierowany do bezpiecznej bramki płatniczej.
  • Wybierz preferowaną metodę płatności (np. karta kredytowa, przelew bankowy, BLIK).
  • Dokonaj płatności zgodnie z instrukcjami na ekranie.

6. Potwierdzenie zamówienia:

  • Po pomyślnej płatności zobaczysz szczegóły zamówienia na ekranie.
  • Dodatkowo na adres e-mail zostanie przesłane podziękowanie za zakup. Link z dostępem do webinarium otrzymasz na tydzień przed wydarzeniem oraz w jego dniu.

Teraz posiadasz bilety na nadchodzący webinar Trusted Economy Forum! Cieszymy się, że dołączysz do nas na tym ważnym wydarzeniu.

Jak dołączyć do wydarzenia Trusted Economy Forum?

Instrukcja logowania na webinar:

1. Kliknij w link do wydarzenia:

  • Otwórz mail z biletami na webinar.
  • Kliknij w link, który przekieruje Cię do strony z formularzem rejestracji.

2. Wypełnij formularz rejestracji:

  • Po kliknięciu w link zostaniesz przeniesiony/a do strony zawierającej formularz rejestracyjny. 
  • Wypełnij pola formularza, podając swoje imię, nazwisko, adres e-mail. Skopiowany z maila kod biletu należy wprowadzić w polu „Bilet” po lewej stronie przycisku „Kup bilet”.
  • Następnie naciśnij przycisk „Register”.

3. Zdobycie spersonalizowanego linku:

  • Po zarejestrowaniu się, pojawi się okno ze spersonalizowanym linkiem do wydarzenia. 
  • Kliknij na niego lub na przycisk „Enter”.

4. Przejście do poczekalni:

  • Po kliknięciu na spersonalizowany link lub przycisk „Enter”, zostaniesz przeniesiony/a do poczekalni webinaru. 
  • Tutaj poczekaj na rozpoczęcie wydarzenia.

5. Rozpoczęcie udziału w webinarze:

  • Kiedy webinar się rozpocznie, zostaniesz automatycznie wpuszczony/a do udziału w spotkaniu. 
  • Możesz teraz aktywnie uczestniczyć w wydarzeniu 

To wszystko! Teraz jesteś zalogowany/a na webinar i możesz w pełni korzystać z dostępnych treści oraz możliwości.